Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Содержание программы

Дата: 6 апреля 2022 в 12:49, Обновлено 1 апреля в 10:53

Змест праграмы “Школа будучага першакласніка”

Раздзел “Навучанне грамаце. (28 гадзін)

<pre> Тэматычнае планаванне</pre>

 № п/п

Тэма заняткаў

К-ць гадзін

<pre> Ці трэба вучыцца казаць? Мова пісьмовая і вусная. </pre>

<pre> Знаёмства з літарамі, якія абазначаюць галосныя гукі. Абазначэнне галоснага ў схеме. Друкаванне галосных літар, якія абазначаюць галосныя гукі. </pre>

<pre> Вучымся чуць гукі і называць іх. Літары, якія абазначаюць зычныя гукі. Абазначэнне зычнага ў схеме. </pre>

<pre> Гук-літара-склад-слова. Развіццё мовы (праца з загадкамі). </pre>

<pre> Галосныя і зычныя гукі. Разгляданне сюжэтнай карцінкі. Дыдактычная гульня «Чарапаха» </pre>

<pre> Практыкаванні ў вызначэнні гукаў, схемы гукаў. Развіццё мовы (складанне сказаў па малюнку, работа са схемай сказа)</pre>

Гук-літара-склад-слова. Чытанне складоў.

<pre> Вучымся расказваць разам (апісанне жывёлы, птушкі, расліны)</pre>

Дыферэнцыяцыя гукаў. Схемы слоў.

<pre> Чытанне складоў. Складанні сказа і схемы да яго.</pre>

Дзяленне слоў на склады.

Паняцце аб націску. Націск.

<pre> Складанне схем да слоў. Адгадванне слова па схеме. Развіццё мовы (апісанне карцінкі)</pre>

Галосныя і зычныя гукі.

Чытанне слоў. Дыферэнцыяцыя гукаў.

Дзяленне слоў на склады

<pre> Развіццё мовы (складанне апавядання па серыі малюнкаў) </pre>

Гука - літарны аналіз слова

Развіццё мовы (рускія народныя казкі)

Выніковы занятак. Чаму мы навучыліся? Што мы ўмеем?

<pre> Запланаваныя вынікі.</pre> <pre> Ведаць:</pre> <pre> • асноўнае адрозненне гуку ад літары</pre> <pre> Умець:</pre> <pre> • дзяліць сказы на словы;</pre> <pre> • складаць простыя апавяданні па малюнку з пяці і больш слоў;</pre> <pre> • выдзяляць у словах асобныя гукі;</pre> <pre> • арыентавацца на старонках сшытка;</pre> <pre> • правільна сядзець і трымаць ручку пры лісце.</pre>

<pre> </pre> <pre> Раздзел "Фарміраванне першасных матэматычных уяўленняў" (28 гадзін)</pre> <pre> </pre> <pre> Тэматычнае планаванне</pre> <pre> </pre>

 № п/п

Тэма заняткаў

К-ць гадзін

<pre> </pre> <pre> Прамы і зваротны парадак лікаў.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Больш. Менш. Столькі ж.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Маляванне па клетках.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з лікамі 1,2. Састаў ліку 2. </pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з запісам лічбаў 1,2.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 3.Склад ліку 3.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Папярэдні, наступны лік. Знаёмства з запісам лічбы 3</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Геаметрычная фігуры. Трохвугольнік.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 4. Склад ліку 4</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Папярэдні, наступны лік. Знаёмства з запісам лічбы 4</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Геаметрычныя фігуры. Чатырохвугольнік</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 5.Склад ліку 5.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з запісам лічбы 5</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лева. Права.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 6.Склад ліку 6.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з запісам лічбы 6. Рашэнне рыфмаваных задач</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 7.Склад ліку 7</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з запісам лічбы 7</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Рашэнне рыфмаваных задач</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 8.Склад ліку 8.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з запісам лічбы 8</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 9.Склад ліку 9</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Знаёмства з запісам лічбы 9</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 10.Склад ліку 10</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Лічба 0</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Геаметрычныя фігуры: круг, шар</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Замацаванне складу лікаў ад 2 да 10</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Рашэнне задач па карцінках</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Параўнанне лікаў</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Выніковы занятак. Размалёўванне па атрыманых адказах</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> </pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Запланаваныя вынікі.</pre> <pre> Ведаць:</pre> <pre> • назву і паслядоўнасць лікаў ад 0 да 10;</pre> <pre> • састаў лікаў ад 2 да 10.</pre> <pre> Умець:</pre> <pre> • лічыць прадметы ў межах 10;</pre> <pre> • чытаць, запісваць і параўноўваць лікі ў межах 10;</pre> <pre> • арыентавацца ў сшытку.</pre> <pre> </pre> <pre> Раздзел "Развіццё дробнай маторыкі" (28 гадзін)</pre> <pre> </pre>

 № п/п

Тэма заняткаў

К-ць гадзін

<pre> </pre> <pre> Практыкаванні для развіцця дробнай маторыкі.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Віды штрыховак. </pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Праца з трафарэтам.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Пальчыкавыя практыкаванні. </pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Маляванне. </pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Абвядзенне па контуры.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Штрыхоўка.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Узоры па клетках. Маляванне па клетках.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Размалёўванне карцінак.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Мастацкая праца. Лепка.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Аплікацыя.</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Музыка настрою.Маляванне пад музыку</pre> <pre> </pre>
<pre> </pre> <pre> Выніковы занятак </pre> <pre> </pre>
<pre> Запланаваныя вынікі.</pre> <pre> <>---падрыхтаваць дзіця да навучання пісьму</pre> <pre> </pre>
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.