Змест праграмы “Школа будучага першакласніка”
Раздзел “Навучанне грамаце. (28 гадзін)
<pre> Тэматычнае планаванне</pre>
№ п/п |
Тэма заняткаў |
К-ць гадзін |
<pre> Ці трэба вучыцца казаць? Мова пісьмовая і вусная. </pre> | ||
<pre> Знаёмства з літарамі, якія абазначаюць галосныя гукі. Абазначэнне галоснага ў схеме. Друкаванне галосных літар, якія абазначаюць галосныя гукі. </pre> | ||
<pre> Вучымся чуць гукі і называць іх. Літары, якія абазначаюць зычныя гукі. Абазначэнне зычнага ў схеме. </pre> | ||
<pre> Гук-літара-склад-слова. Развіццё мовы (праца з загадкамі). </pre> | ||
<pre> Галосныя і зычныя гукі. Разгляданне сюжэтнай карцінкі. Дыдактычная гульня «Чарапаха» </pre> | ||
<pre> Практыкаванні ў вызначэнні гукаў, схемы гукаў. Развіццё мовы (складанне сказаў па малюнку, работа са схемай сказа)</pre> | ||
Гук-літара-склад-слова. Чытанне складоў. |
||
<pre> Вучымся расказваць разам (апісанне жывёлы, птушкі, расліны)</pre> | ||
Дыферэнцыяцыя гукаў. Схемы слоў. |
||
<pre>
Чытанне складоў. Складанні сказа і схемы да яго.</pre>
Дзяленне слоў на склады. |
||
Паняцце аб націску. Націск. |
||
<pre> Складанне схем да слоў. Адгадванне слова па схеме. Развіццё мовы (апісанне карцінкі)</pre> | ||
Галосныя і зычныя гукі. |
||
Чытанне слоў. Дыферэнцыяцыя гукаў. |
||
Дзяленне слоў на склады |
||
<pre> Развіццё мовы (складанне апавядання па серыі малюнкаў) </pre> | ||
Гука - літарны аналіз слова |
||
Развіццё мовы (рускія народныя казкі) |
||
Выніковы занятак. Чаму мы навучыліся? Што мы ўмеем? |
№ п/п |
Тэма заняткаў |
К-ць гадзін |
<pre> </pre> | <pre> Прамы і зваротны парадак лікаў.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Больш. Менш. Столькі ж.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Маляванне па клетках.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з лікамі 1,2. Састаў ліку 2. </pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з запісам лічбаў 1,2.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 3.Склад ліку 3.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Папярэдні, наступны лік. Знаёмства з запісам лічбы 3</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Геаметрычная фігуры. Трохвугольнік.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 4. Склад ліку 4</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Папярэдні, наступны лік. Знаёмства з запісам лічбы 4</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Геаметрычныя фігуры. Чатырохвугольнік</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 5.Склад ліку 5.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з запісам лічбы 5</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лева. Права.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 6.Склад ліку 6.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з запісам лічбы 6. Рашэнне рыфмаваных задач</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 7.Склад ліку 7</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з запісам лічбы 7</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Рашэнне рыфмаваных задач</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 8.Склад ліку 8.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з запісам лічбы 8</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 9.Склад ліку 9</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Знаёмства з запісам лічбы 9</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 10.Склад ліку 10</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Лічба 0</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Геаметрычныя фігуры: круг, шар</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Замацаванне складу лікаў ад 2 да 10</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Рашэнне задач па карцінках</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Параўнанне лікаў</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Выніковы занятак. Размалёўванне па атрыманых адказах</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> </pre> | <pre> </pre> |
№ п/п |
Тэма заняткаў |
К-ць гадзін |
<pre> </pre> | <pre> Практыкаванні для развіцця дробнай маторыкі.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Віды штрыховак. </pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Праца з трафарэтам.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Пальчыкавыя практыкаванні. </pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Маляванне. </pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Абвядзенне па контуры.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Штрыхоўка.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Узоры па клетках. Маляванне па клетках.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Размалёўванне карцінак.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Мастацкая праца. Лепка.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Аплікацыя.</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Музыка настрою.Маляванне пад музыку</pre> | <pre> </pre> |
<pre> </pre> | <pre> Выніковы занятак </pre> | <pre> </pre> |